mandag 25. oktober 2010

En aldri så liten personlig favoritt!

Åh! Jeg elsker denne låta her! Jeg liker uttrykket i musikkvideoen, jeg liker teksten, jeg liker stemmen hennes, jeg liker koreografien, jeg liker melodien.. jeg liker.. så å si alt ved Kim Leoni sin største låt Medicine. Så jeg anbefaler denne her på det varmeste!



Musikkvideoen ble lagt ut på youtube desember 2008, men låta er da mer eller mindre mest en 2009-låt for å regne. Kim Leoni har ikke så ufattelig mange låter der ute, men med Medicine forteller hun oss at hun er flink, at hun er god, og at hun definitivt har det som skal til. Hun er selvsikker og kul - og låta er episk digg. Dancy electropop på sitt beste, if you ask me. Nam! ;D




Hvis du likte denne, så sjekk også ut Go, Again og Emergency. Bare gjør det. Jeg vet du vil.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar