søndag 4. juli 2010

Låt nummer 1!




Da starter vi! ;D

Og den første låta jeg har valgt ut er fra en ganske så ukjent artist som kaller seg
Dollface. Hun la ut denne hjemmelagde musikkvideoen sin på youtube i September 2009, og det var også da låten begynte å sirkulere litt rundt hos flere observante musikkbloggere. Så vidt jeg vet arbeider hun med sitt nye album nå, og når hun er ferdig med den så får vi sånn virkelig håpe at låtene blir like gode som denne. For Miss Jamaica er ufattelig catchy!

Dette er mest electropopmusikk (men også litt urbanpreget), og du må høre på den minst to-tre ganger før du opplever hvor utrolig digg den kan være! Versene bygger selvsikkert opp til refrenget, som man faktisk med en gang merker at er jævli bra. Refrenget går også igjen en del ganger, men etter å ha hørt det noen runder så vil jeg bare høre mer og mer på det.. og man kan bli hekta de luxe!

Og sjekk denne frasen:
"If you like the spicy flavor mix it up with Miss Jamaica!"
- ooooh nice! ;D

Hun er så rå! Men ja, i september hørte jeg mye på den, og når jeg tar den frem nå opplever jeg ikke å ha blitt lei den på noe vis. Ikke la deg distrahere av musikkvideoen som muligens kan virke litt ensformig. Låten er viktigst nå. Dette er kvalitet, og det varer.




http://www.youtube.com/watch?v=ZiP6-CTie7c

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar