søndag 4. juli 2010

Alt er klart! Introinformasjon!

Ok! Etter lang planlegging over hvordan jeg skal ordne istand denne bloggen her.. som hva jeg skal skrive om, hvordan siden skal se ut, resarch på det norske musikkbloggmarkedet og rådføring med noen få utvalgte personer - har jeg endelig gjort meg helt klar på å få frem den aller første låta! Kan først informere om at du på venstre side ser en oversikt over de forskjelle typene av uttrykk/stil/sound på låtene, og at jeg istedenfor terningkast etc deler ut farger til låtene, slik at man enklere ser hva slags type låt som blir lagt ut (noe som også gir deg bedre oversikt og forenkler leting etter tidligere låter i bloggen), mens det samtidig bare er litt artig osv!^^ Les også gjerne bloggbeskrivelsen nederst på siden som eksempelvis forteller deg om hva slags musikk som kommer til å bli lagt ut her! :)

Blogglisten
Bloggurat
Oppegårdnorske bloggkart!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar