fredag 1. juni 2012

Jeg gjenoppliver musikkbloggen!

JEG ER TILBAKE IGJEN! Hallelujah. Jeg har ikke skrevet noe på denne musikkbloggen her på snart ett år nå, og grunnene til det er mange og forskjellige. Litt mye annet jeg har hatt lyst til og måttet gjøre, og litt lite motivasjon, egentlig. Men jeg har bestemt meg for å gi musikkbloggen et nytt forsøk, og kommer heretter til å gjenopplive den betraktelig. Jeg håper dere som har lest bloggen tidligere er villige til å gi meg en ny sjanse, og til dere som leser dette for første gang kan jeg love veldig mye fantastisk musikk (sjekk ut alt annet av musikk jeg har skrevet om her inne tidligere. Anbefales very much!) Følg forresten Farge!pop! på facebook og Twitter (@Fargepop) for masse ekstra musikkvideoer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar