lørdag 9. oktober 2010

Liker du kaffe?


 

Tuesday
- The coffee song




Ja, da er denne låten den perfekte for deg! For dette er ren hyllest til alle kaffeelskende personer der ute. I hvert fall i refrenget, for her synger Karolina at ”I wants some coffee! Light and sweet!” og jeg tror det hadde vært helt herlig å lytte til denne låta mens man faktisk drikker en god, god, god kopp kaffe. Og da er det ikke bare kaffen som smaker godt, liksom.. men låten også. Som er et herlig, fengende stykke sommerlig gitarpop! Nam, nam, bare prøv du! :)



Kaffelåten er allerede på Itunes, forresten!

Musikkvideoen (som bare har fått litt under 3000 views!) er også ganske godkjent - med et lavt budsjett som jeg regner med at de har her. Men det trengs ikke så mye til låter som bærer seg selv godt nok. Eller som har et veldig enkelt og straightforward konsept. Som å være keen på kaffe! Og det er vel egentlig bare det jeg savner her. Kaffe, at noen drikker det, og nyter det. Det hadde nok vært det aller, aller beste ja. Enn utenom dette kunne jeg også tenke meg at hun gjorde noe av det som står i teksten. Foreksempel å få et punktert dekk, og å oppdage at dusjvannet er kaldt etc. Men ellers er den helt grei. Hun går lett rundt og bare nyter sommerdagen. Som jo er det denne gode stemningen i låta får oss til å gjøre.




Liker du den? :)

1 kommentar: