onsdag 18. august 2010

Liten oppussing på siden!

I dag har jeg sittet og fikset og trikset litt med layouten her inne! Syns du den er grei? Jeg er litt usikker på hvordan jeg skal ha alt sammen i forhold til farger, men jeg tror det virker greiest slik som dette her. Enkel hvitfarge med tanke på alle de andre fargene både i bakgrunnen og på siden. Liksom, for å sette fargene i fokus er det nok best å ha en mer nøytral grunnfarge i sideelementene og bak innlegget, samt på teksten.

Men jeg lurer fortsatt på om det er noe mer jeg skal legge til, eller noe jeg eventuelt bør fjerne bort. Kanskje med fargene, eller med sideelementene. Føler litt at det er noe her som mangler enda se. Men hva kan det være? Noen forslag? Eller er alt bra nok slik som det er nå syns du?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar