fredag 6. august 2010

Hvor har jeg blitt av?

Som dere sikkert har lagt merke til har det gått en uke siden sist jeg la ut en ny låt her på musikkbloggen. Og grunnen til det er at jeg er på ferie i Filippinene, hvor internettet på hotellet vårt har vært vanskelig å samarbeide med. Spesielt på starten når jeg ikke klarte å logge meg på internett i det hele tatt. Jeg fikk en kode av de som jobbet her, men det var ingen steder å skrive den inn - og så var det feil trådløs - og så skulle jeg egentlig ikke ha trådløs internett i det hele tatt for det var no andre greier.. osv, osv, osv. Det tok den stund før jeg fikk internett, og når jeg etter hvert først fikk ordnet det - så skjedde det så mye annet her borte (nede?) at jeg rett og slett ikke hadde tid eller energi til å dedikere en times tid til et nytt innlegg her. Etter en hel dag ute så bare la jeg meg ned og sovnet. Og jeg er en slik person som pleier å være våken til.. ja.. neste dag! Så det er relativt uvant for meg.

Ikke vet jeg hvor mange av dere som pleier å sjekke innom av og til, men jeg vil allikevel beklage det. Skulle kanskje ha sagt ifra litt før. I know =/ Men nå skal jeg starte opp igjen, og å prøve å sette av litt mer tid til flere innlegg før jeg drar hjem igjen. Og da blir det ihvertfall mye tid til musikkbloggen! ;D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar