søndag 15. august 2010

Etterferiebonus!

Endelig er jeg hjemme fra ferien igjen! Og endelig er jeg ekstra klar og motivert for å dedikere massevis av min tid til denne musikkbloggen. Det har vært over en uke siden siste låtinnlegg, så jeg tenkte at det kanskje kunne være like greit at jeg nå legger ut en låt, og deretter to ekstra i morgen! Liksom for å gi dere litt igjen for å ha vært borte så lenge. Jeg legger merke til at det faktisk er minimum to håndfuller personer som holder seg oppdatert på bloggen. Og Farge!pop! har nå faktisk 22 ”likes” på facebook. Det synes jeg er stort. Veldig stort.

Er du forresten en av dem som følger med på bloggen, men som ikke ”liker” den på facebook enda, anbefaler jeg deg å gjøre det. Ikke bare fordi det hadde vært fint i tilfelle noen andre legger merke til at du liker denne musikkbloggen, og muligens sjekker den ut – og kanskje også faktisk begynner å oppdage låter selv – men også fordi det blir enklere for deg å holde deg oppdatert på når jeg legger ut en nyt låt her inne. Så slipper du på en måte å trykke deg innom bloggen kanskje hver dag for å sjekke etter om jeg har lagt ut noe nytt. Dessuten har jeg kommet på ideen med å begynne å legge ut ekstra låter kun på facebook-siden som jeg ikke vurderer om og forteller om her inne. Så japp, det får du noe ut av, ja! =)

PS: Og husk å stemme på hva du synes om låten under hvert låtinnlegg. Hadde vært fint, for det hjelper meg også å se hvilke type låter som er mest populære =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar